f
BG
EN
RU
BG
EN
RU
Счетоводни услуги

Счетоводни услуги


ЕДНОКРАТНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ


Какво е еднократно счетоводно обслужване? Смисълът му?... -  Принципно то се прави в края на календарната година и представлява  приключване на дейността на фирмата за текущата календарна година. По закон, до месец март на следващата година, всяка работеща фирма трябва да подаде своята годишна декларация. Декларацията, всъщност представлява обобщено (сумарно) описване на всички данни от 12-сете месечни отчета. 

За кого е изгодна тази услуга ?

за малки фирми, не регистрирани по ЗДДС, без персонал; 

за фирми, упражняващи патентна дейност;  

за някои свободни професии; 

за лица, получили доходи по граждански договори.

При всички  тези категории, воденето на месечно счетоводство е значително опростено и може да се извършва и от непрофесионалисти, но запознати със счетоводните нормативи хора. Това разбира се не е за препоръчване, но е срещано явление в България.
Важното е да се разбере, че  независимо от непрофесионалното водене на счетоводство през годината, е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО (горещо го препоръчвам!) накрая на годината годишната декларация, да се прегледа или подготви от професионалист. Така може да се избегнат или коригират навреме много грешки, които биха Ви спестили доста парични средства, в последствие.

С няколко думи (по-професионално!) еднократното обслужване включва:     

Попълване на годишни декларации по ЗКПО и ЗДДФЛ;

Изготвяне на годишни финансови отчети, включващи счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал и други според спецификата на дейността на фирмата;

Изготвяне на отчети за статистиката.

   

          ЗА ЦЕНИ ПРИ ЕДНОКРАТНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ:

 

 

Обработка на работни заплати, пълно обслужване ЛС и ТРЗ
 

   Тази услуга се ползва в пакет с АБОНАМЕНТНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ  или самостоятелно. При клиенти с абонамент няма такса ангажимент и такса до 5 души персонал, това влиза в цената за абонаментното счетоводно обслужване. При повече персонал - към цената за счетоводно обслужване се добавя такса - по таблицата за ЛС/ТРЗ обслужване.

  

Брой персонал
Месечно възнаграждение
Такса ангажимент*
45 лв.
До 10 души персонал
по 20 лв. на човек
Над 10 души персонал
170 лв. + 10 лв. за всеки следващ
Над 50 души персонал
по договаряне
*Безплатно за клиенти с абонамент.

Заб. Всички цени са в български левове без включен данък върху добавената стойност (ДДС). При необходимост, можете да сключите договор за счетоводно обслужване с дъщерни на „БИЗНЕС ГАРАНТ БГ” ЕООД счетоводни предприятия, които не са регистрирани по ЗДД
 
Други услуги
 

Консултации по счетоводни, данъчни и трудови и осигурителни въпроси – 60 лв./час;
/Kонсултациите са безплатни за клиенти, които имат сключен договор за АБОНАМЕНТНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ/

Изготвяне и подаване на нулеви Справки-декларации по ЗДДС – 50 лв./декларация;
Съставяне на годишни данъчни декларации на физически лица – по 50 лв. за всяко приложение;
Събиране на документи от офис/обект на клиента - 40 лв.
Online банкиране - включено в цената на абонаментното счетоводно обслужване, за плащания към бюджета; за плащания към контрагенти - по договаряне;
Възстановяване на ДДС от ЕС - 200 лв. + 4% от възстановената сума.
 

ОФИС
Адрес
Контакти
факс:
Работно време



МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ